Het afgelopen kwartaal zijn er weer twee nieuwe medewerkers bij ons gestart. Sander Verhoeff en Josh van Ommen. Sander is onze Service Manager en Josh is onze Service & Support komen versterken. Wil je meer over Sander, Josh en hun werk weten, lees dan even verder.
Sander Verhoeff
Sinds oktober 2019 ben ik Servicemanager bij Commitment. In mijn functie richt ik mij voornamelijk op de aansturing van de operationele werkzaamheden van de Service en Support desk. Hierbij onderhoud ik klantcontacten en maak ik de vertaalslag tussen de vraag van de klant en de technische uitvoering door de Service en Support medewerkers. Daarnaast houd ik mij bezig met de planning. Zo plan ik de werkzaamheden voor onze engineers die bij klanten op locatie worden uitgevoerd. Als laatste vervul ik de functie van CISO (Chief Information Security Officer). Hierin houd ik mij bezig met het informatiebeveiligingsbeleid en help ik mee om Commitment ISO en NEN gecertificeerd te houden.
Mijn werkwijze is vanuit een ITIL oogpunt. Door het toepassen van automatisering en standaardisering probeer ik meer efficiëntie in de dagelijkse werkzaamheden te krijgen. Dit alles met behoud van tevreden klanten en blije medewerkers. Mijn 10 jaar ervaring als technisch en aansturend ICT-medewerker helpt mij de verscheidenheid aan dagelijkse werkzaamheden in goede banen te leiden.
Josh van Ommen
In eerste instantie heb ik 3 jaar mediavormgeving gestudeerd. Erg leuk, maar tijdens mijn stage kwam ik erachter dat de manier van werken binnen de media niet bij mij past. Vanaf dat moment heb ik de overstap naar ICT gemaakt en inmiddels ben ik bij CommITment aan de slag gegaan. Mijn functie als Service & Support medewerker combineer ik met mijn opleiding. Dit wordt ook wel een BBL ICT-werkplek genoemd, waarbij ik 4 dagen in de week werk en 1 dag in de week naar school ga. Voor mij is dit de ideale manier om werken en leren te combineren.
Als Service & Support medewerker, heb ik veel telefonisch contact met onze opdrachtgevers. De meeste meldingen die zelf ontvang, probeer ik direct zelfstandig op te lossen. En daar waar dat niet direct lukt, schakel ik de hulp in van mijn collega’s van Service & Support of de tweedelijns ondersteuning van onze IT-consultants in het veld.