Team Service & Support
CommITment bestaat alweer bijna 22 jaar! En in die 22 jaren hebben wij onze eigen bedrijfscultuur opgebouwd. Een cultuur waarin professionalisme, een informele werksfeer, veel verantwoordelijkheid en aandacht voor de klant centraal staan. Een cultuur waar we trots op zijn en die wij graag willen behouden.
De afgelopen jaren hebben we ervaren dat we steeds minder 1e lijn (support) verzoeken ontvangen. Onze systemen worden steeds beter en onze mensen steeds kundiger. De rol van onze servicedesk is daarmee in de loop van de jaren veranderd van een 1e lijn helpdesk naar een volwaardig team van systeembeheerders…Service en Support. We hebben daarom de organisatie van dit team aangepakt. Allereerst door dit team van 2 naar 5 personen uit te breiden met Teun, Yoeri en straks ook….? De gedachte is dat we met dit team nog sneller kunnen reageren op 1e tot en met 3e lijn verzoeken. Op afstand, maar ook op locatie als de situatie daarom vraagt. Onze servicecoördinator Ron is hierbij de linking pin tussen uw organisatie en de benodigde Service & Support.
De aanhouder wint, ook op de arbeidsmarkt
Het afgelopen jaar hebben wij daarom hard gezocht naar nieuwe collega’s. En ook voor ons bleek het lastig om deze te vinden. We hebben ook de hulp ingeroepen van Frans Hofmeester die ons op een leuke manier in beeld heeft gebracht. Maar we hebben u ook vaak gevraagd ons te helpen bij het zoeken. En met succes!
CommITment team in een ruimer jasje
Met de komst van Joeri (systeembeheer) en Yan (inkoop) in het afgelopen jaar, en Mads en Marcel in februari 2019 hebben wij ons team bijna compleet voor 2019. En misschien – we hebben goede hoop – komt daar zelfs nog een extra medewerker bij zodat we nog wat ruimer in ons jasje komen te zitten. En dat is met de huidige groei geen overbodige luxe.
- Marcel is al geruime tijd IT-professional en komt als systeembeheerder ons Service & Support team versterken. En daarmee krijgt ons team de invulling die wij voor ogen hebben.
- Mads zal starten met zijn afstudeeropdracht waarbij hij zich gaat bezighouden met ons nieuwe Hyper-V hosting platform. We hebben er alle vertrouwen in dat Mads zijn opdracht succesvol afrond en hopen dat hij daarna bij ons aan de slag kan blijven.
En zo zullen we in de toekomst door blijven groeien. In ons eigen tempo en met behoud van onze eigen unieke bedrijfscultuur.